Актуальність. Для педагогів важливою та актуальною проблемою є не лише виявлення та розпізнавання можливостей розвитку школярів, але й надання можливості демонструвати свої досягнення. Основне завдання кожного вчителя початкової школи – сприяти розвитку учня таким чином, щоб його індивідуальність могла б стати досконалою та творчою, тобто креативною; щоб кожна дитина могла критично мислити, творчо розв’язувати поставлені перед нею завдання. Креативність – характерна ознака творчої особистості, яка спроможна реалізовувати свій творчий потенціал. Креативність як важливу складову цілісної творчої особистості можливо результативно розвивати на уроках читання.
Практична значущість.
У даному посібнику розглядаються можливості використання у практиці початкової ланки загальноосвітнього навчального закладу креативних освітніх технологій, що виступають важливим фактором у процесі творчого розвитку молодших школярів. Дані інновації дають змогу робити навчально-виховний процес цікавішим, бо уможливлює розвиток кожного школяра як творчої особистості. У даному методичному посібнику подаються методичні рекомендації щодо впровадження у навчально-виховний процес початкової школи вказані освітні технології. Автор знайомить з тим, як краще організувати роботу з розвитку креативного потенціалу кожного учня початкової школи. Пропонована методика навчання читання дає можливість розкрити творчий потенціал кожного школяра.
З метою практичної реалізації впровадження креативних освітніх технологій у посібнику пропонуються завдання для колективної діяльності учнів. А також запропоновано систему вправ і завдань, які допоможуть учням розвивати естетичний смак, образне мислення, стимулюватимуть розвиток творчої уяви, креативного потенціалу й мислення, активно розвивати творчу діяльність.
Немає коментарів:
Дописати коментар